Transport GRATUIT pentru comenzile de peste 2.000 lei

Politica de Asigurare a Garantiei

Declaratie de Conformitate

Noi, GBC EXIM SRL, declaram pe propria raspundere ca produsele noastre respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu HG 1022/2002 si HG 457/2003. De asemenea, declaram ca distribuim echipamente electrice si electronice, respectand cerintele normativelor europene 72/23/EEC si 93/68/EEC si prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizarii substantelor periculoase in echipamentele electrice si electronice.

DEEE
GBC este inscrisa in Registrul National al Producatorilor EEE, Nr. inregistrare: RO-2017-03-EEE-1375-III.

Politica prelucrarii datele cu caracter confidential

GBC este operator de date cu carater personal inscris la ANSPDCP cu numarul 11551, respectand practicile Europene in domeniu. Va rugam sa cititi si Politica de Confidentialitate .

Certificari de Calitate

GBC este organizata respectand politicile de management integrat al calitatii ISO 9001 si ISO 14001, precum si politici de securitate informationala ISO 27001. GBC este membru cu drepturi depline Avixa, iar angajatii nostri sunt instruiti si certificati de producatorii pe care ii reprezentam. Certificatele sunt disponibile la adresa gbc.ro .

Conditiile Generale de Afaceri GBC, inclusiv Politica de Retur sunt disponibile publicului accesand adresa web www.mylab.ro.

Preambul
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003, OG nr. 21/1992 si Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului cu modificarile ulterioare. Garantia se acorda in conformitate cu legile din Romania in vigoare la data cumpararii. Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate prin garantia oferita.

Drepturile consumatorului

Consumator (Lege nr. 449/2003): orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor intra sub incidenţa prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;
Principalele drepturi ale consumatorului sunt:

·        de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire (in situatia in care repararea nu este o optiune viabila);

·        sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind produsul achizitionat in situatia in care:

·        daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;

·        daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;

·        alte drepturi prevazute de lege.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

Info DEEE

Conform HG 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia de a nu elimina DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

Ce Produse au garantie?

Toate Produsele comercializate de catre GBC, cu exceptia Produselor Resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie Produsele Resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de la fiecare producator in parte.

In cazul Produselor vandute si livrate de GBC, certificatele de garantie:

·        fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala;

·        fie sunt emise de catre GBC, in calitate de centru de service autorizat sau punct de colectare autorizat pentru producator.

In cazul in care Produsul dvs este insotit si de un Certificat de Garantie emis de Producator/Importator, conditiile de garantie inscrise in acesta preleveaza asupra conditiilor din prezentul certificat de garantie, inclusiv modalitatea de acordare a garantiei.
Perioada de garantie decurge de la data cumpararii mentionata in factura si/sau certificatul de garantie.
Garantia este valabila exclusiv in conditiile de exploatare declarate de producatorul Produsului si comunicate prin manualele de instalare, operare si intretinere. Vanzatorul nu isi asuma nici o obligatie in cazul in care clientul pierde manualul de instructiuni. Garantia nu este transferabila tertilor.

Conditii de acordare a garantiei

Clientul are obligatia de a verifica conformitatea sau buna functionare a Produselor in momentul achizitionarii pentru produsele a caror comanda nu a fost procesata online si in termen de 14 zile pentru produsele care au fost achizitionate prin comanda procesata online.
Garantia se acorda la prezentarea produsului impreuna cu certificatul de garantie si cu factura fiscala care atesta achizitionarea bunului.

In cazul inlocuirii unui echipamant sau a unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzatorului.
Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit, ca si pentru produsul vandut initial.

Produsele care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data inlocuirii produsului. Termenul de garantie curge de la data intrarii bunului respectiv in posesia clientului.

Limitari ale garantiei:

·        Garantia nu acopera pixelii defecti al caror numar se regaseste in standardul de calitate international ISO 13406-2 clasa II

·        Garantia nu acopera datele stocate pe Produsele care permit acest lucru, incluzand si nelimitandu-se la setarile si personalizarile echipamentelor. Integritatea datelor nu este asigurata prin conditiile de garantie: pierderea datelor in urma interventiei in service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputata vanzatorului.

·        Garantia nu acopera consumabilele sau accesoriile, de orice natura ar fi aceastea, cu exceptia cazului in care legea stipuleaza in mod expres altfel. Consumabilele si accesoriile sunt garantate impotriva neconformitatii si viicilor ascunse.

·        Produsele software, livrabile pe mediu fizic sau virtual.

 

Pierderea (anularea) garantiei unui Produs

Garantia nu va fi datorata daca vanzatorul dovedeste ca defectiunea s-a produs din pricina modului nepotrivit in care cumparatorul a folosit sau a pastrat bunul. Comportamentul cumparatorului se apreciaza si luandu-se in considerare instructiunile scrise care i-au fost comunicate de catre vanzator, in speta incluzand dar nelimitandu-se in cadrul legii la:

·        defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea, utilizarea si pastrarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare;

·        deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi, echipamente/subansamble electronice si orice alt tip de produs care are in componenta piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, conectori date/audio/video indoiti, rupti, arsi, etc;

·        interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator;

·        lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau a inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator, producator sau unitatea de service autorizata;

·        lipsa/pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie;

·        produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat;

·        produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;

·        modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila unitatii de service autorizate;

·        instalarea incorecta a produsului conduce la pierderea garantiei, cu exceptia cazului in care instalarea Produsului face parte din contractul de vanzare a produsului si produsul a fost instalat de GBC;

·        urmare a utilizarii excesive, altfel decat specificatiile producatorului (spre exemplu: numar de ore maxim de functionare continua, etc);

·        defectele generate de fluctuatii/varfuri de tensiune, lipsa impamantarii, utilizarea sau expunerea in conditii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzatoare, umezeala excesiva, etc);

·        produsele au fost deteriorate intentionat sau prin neglijenta, au fost modificate sau utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate

·        alte situatii reglementate de legile in vigoare.

 

Solicitari nejustificate a garantiei

In cazul solicitarii nejustificate a garantiei, ne rezervam dreptul de a solicita plata serviciilor de diagnosticare si depozitare. Tarifele actuale sunt publice pe site-ul HelpDesk GBC .
Pana la achitarea contravalorii cheltuielilor necesare si utile efectuate cu ocazia depanarii si depozitarii respectivului Produs, Produsul poate fi retinut la sediul GBC in baza art. 2495 Cod Civil.

Ce fac in cazul unui Incident in Garantie?

Toate incidentele tehnice, inclusiv cele asociate garantiei se proceseaza prin platforma HelpDesk GBC . Va rugam sa accesati platforma si sa urmati pasii indicati, asigurandu-va ca aveti toate documentele necesare la indemana. Daca aveti nevoie de suport in completarea formularului disponibil la adresa HelpDesk GBC , va rugam sa trimiteti un email la suport@gbc.ro sau sa sunati la 021.667.26.41, departament Service (ambele actiuni pot intarzia procesarea cererii dvs intrucat operatorii nostri pot fi ocupati cu alte incidente).

·        In cazul produselor pentru care GBC nu este centru de service, veti fi indrumat catre cel mai apropiat centru de service autorizat de producator. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

·        Pentru produsele in care GBC asigura service in garantie, veti primi prin adresa de email indicata instructiunile detaliate pentru deschiderea unui caz in perioada de garantie.

·        In cazul Produselor Resigilate garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Produs resigilat in parte, dar nu mai putin de 1 (unu) an de la data livrarii produsului.

 

Transportul Produselor

Produsele pentru care se solicita garantie trebuie sa ajunga in bune conditii la sediul unitatii de service, dupa primirea din partea operatorilor nostri a confirmarii cererii depuse prin HelpDesk GBC si a numarului de tichet. Numarul de tichet va fi marcat obligatoriu pe partea exterioara a coletelor.
GBC asigura transport gratuit tur-retur pentru consumator, in temeiul legislatiei in vigoare, sub rezerva solicitarii nejustificate a garantiei. Persoanele juridice nu beneficiaza de transport gratuit.

Modul de ambalare:

Se recomanda impachetarea in ambalajul original conform indicatiilor furnizate de producator.
Coletele vor fi OBLIGATORIU marcate cu numarul de ticket alocat prin platforma 
HelpDesk GBC si comunicat de operatorul nostru.

Coletele trimise fara a avea marcat numarul de ticket vor fi refuzate la primire si returnate pe cheltuiala expeditorului.

Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc.). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului si pierderea garantiei.

La receptionarea produselor expediate de cumparator pentru asigurarea garantiei, vanzatorul va verifica conformitatea ambalajelor care insotesc produsele prin efectuarea de poze atat asupra ambalajelor, cat si asupra produselor expediate a caror aducere la conformitate se solicita.

Termenele Remedierii Defectiunilor in Garantie:

Aducerea la conformitatea se efectueaza in urmatoarele termene:

·        Pentru Persoanele Fizice termenul de solutionare este de 15 zile;

·        Pentru Persoane Juridice termenul de solutionare este de 30-60 zile;

·        Reparatiile in perioada de post garantie pot dura intre 15 si 90 zile.

 

Termenele decurg de la data primirii in service a Produsului defect, implicit a documentatiei aferente asigurarii garantiei. Termenul de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in unitatea de service, exceptie solicitarile nejustificate de acordare a garantiei.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

·        depanarea sau reparatia produsului;

·        inlocuirea partiala sau integrala a produsului (cu acordul producatorului);

·        inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare cu ale produsului ce nu poate fi reparat (cu acordul producatorului);

·        returnarea contravalorii produsului (cu acordul producatorului) in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.

 

Dreptul de retentie si stingerea dreptului de proprietate

Dupa depanare, reparare, la comunicarea imposibilitatii de reparare sau in cazul solicitarii nejustificate a garantiei, pentru produsele predate centrului de service GBC ce nu vor fi ridicate in termenul comunicat de operatorii nostri, se vor percepe taxe de depozitare, preturile actualizate fiind disponibile pe site-ul helpdesk.gbc.ro .

Dupa scurgerea unui termen de 90 de zile de la data comunicarii posibilitatii de ridicare a respectivelor produse in care cumparatorul nu a intreprins niciun demers de intrare in posesie, aceste produse vor fi prezumate bunuri abandonate si vor fi declarate parasite, societatea GBC EXIM SRL (vanzatorul/service-ul) dobandind dreptul de proprietate asupra respectivelor bunuri, conform art. 562 Cod Civil.

Litigii

Eventualele litigii aparute cu privire la orice aspect legat de achizitionarea si buna functionare a produselor comercializate de societatea noastra se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.

————————————————————–
ultima revizie: 2019, Mai 25

 

 

Coș
Conectează-te

Încă nu ai cont?

Shop
0 Wishlist
0 items Coș
Contul meu